Privátní značky jsou pro pneuservisy řešením dnešní globální doby. V době internetových nabídek eshopů a vysokého počtu pneuservisů.
Privátní značky využívají firmy ve všech odvětvích ekonomiky. Velké firmy jako Kaufland, Albert, Interspar, Lidl, OBI, a další zavedly do svého sortimentu vlastní produkty pod svými značkami.
Proč to dělají? Pomáhá jim to prodávat více zboží a více vydělávají. Omezují v daném sortimentu cizí zboží a preferují svoje produkty. Mají jednodušší skladování a zvyšuje se jim obrátkovost. Pak mají pořád čerstvé zboží.
Co jim to umožňuje? Využívají toho, že kupující v posledních letech změnili nákupní zvyklosti. Podle průzkumu z minulého roku už jenom každý 10 muž a dokonce až každá 18 žena kupuje podle značky. Většina kupujících klade důraz na nejvyšší kvalitu, ale za co nejnižší cenu. A toto pro ně splňují privátní produkty. Globální firmy nechají vyrobit svůj vlastní produkt u nejlepších značkových výrobců ale pod svojí značkou a prodávají je za ceny nižší.
Hlavní výhoda: Jejich zboží se stává cenově neporovnatelným s jinými konkurenčními produkty. Jejich zákazníci nemají možnost porovnat, jestli v jiném obchodě to není nejlepší. Když jim Kaufland nudle chutnají, jdou si příště koupit ty samé. Jak jednoduché. A pro toho desátého muže a osmnáctou ženu mají v sortimentu i značkové produkt.
Nevýhody: Žádné
Proč tomu tak je? Je to přirozený vývoj. Bylo období, kdy obchody mezi sebou válčily cenou. Pak to došlo až tak daleko, že výrobek byl vyráběný „na cenu“ a byl nekvalitní. Zjistili, že si kazí pověst a zavedli privátní produkty. Privátní produkt je pro koncového zákazníka garancí, že zboží nebude nekvalitní a cena bude přijatelná.
Privátní značky v pneuservisech
Velké nadnárodní sítě pneuservisů již mají svoje privátní značky. Ne vždy se jim podaří danou značku ochránit pro svoje pneuservisy. Ta ochrana musí vycházet od výrobce, který musí nastavit tvrdá pravidla. Nevýhodou spolupráce s těmito velkými nadnárodními sítěmi je částečná ztráta svobody podnikání.
Pro pneuservisy nezapojené v těchto nadnárodních sítích jsme jednoduchým řešením. Vytvořili jsme pro pneuservisy zázemí privátní značky vyrobené u jedničky na světě ve společné továrně. S ochranou značky před internetovými nabídkami a s garancí nejnižší nákupní ceny pro uzavřenou skupinu pneuservisů.
Pro koho je to určené? Pro šikovné pneuservisy, kteří přijmou privátní značku za vlastní. Kteří chtějí mít ve svém sortimentu cenově zajímavý a nepokažený produkt. Pro ty kteří chtějí budovat vztahy se svými zákazníky a být pro ně zajímavý.
Pro koho se to nehodí? Pro pneuservisy – dodejce, kteří neumějí prodávat a pomáhat zákazníkům. Kteří prodají jenom to co zákazník chce. A necítí potřebu se to naučit.
Kdo se NEBUDE prodejcem privátní značky? Pneuservis, v jehož blízkém okolí je již jiný pneuservis zástupcem dané privátní značky.
Vytvořili jsme tento blog, abychom mohli pomáhat těm šikovnějším. Učit je novým prodejným technikám, pomoci jim proškolit celý prodejní tým. Aby se jim lépe a jednodušeji prodávalo. Chceme Vám předávat zkušenosti od těch, kteří již profitují z privátních značek ve svých pneuservisech. Inspirovat Vás ke změnám vedoucím k Vaší výjimečnosti.