Lákavé služby. α-Ω pneuservisu – část 2.

Alfa-Omegou pneuservisu k vyšší prosperitě je „Přidávat služby navíc v době, kdy ještě ani necítíte potřebu měnit zaběhlý systém.

Představte si, že jste o 4 služby lepší, než vaší lokálními konkurenti.
Co se stane?

Přicházíte-li s novými dokonalejšími službami, ovlivňujete lokální trh a vnímání zákazníků ve svůj prospěch. Ukážeme vám to na konkrétním příkladu, jak to děláme my.

Najednou jste pro zákazníky lokálním lídrem a „fajnovým“ pneuservisem. Přitom vás to nestojí navíc žádné peníze, čas ani větší dřinu. Ostatní konkurenti kolem vás mají kvalitní zboží, dostatečné vybavení ale nic více.

Pravdidlo č.2:
Jsou to právě služby navíc zdarma, které získává zákazník jenom u vás.

Jak bude reagovat zákazník, když dostane na výběr v podobné ceně?

1. Kvalitní značku za férovou cenu
+ klasické servisní služby

nebo

2. Kvalitní značku za férovou cenu
+ vyrobenou v továrnách od světové jedničky a technologického lídra
+ s certifikátem kvality a bezpečnosti TUV
+ klasické servisní služby
+ zdarma novou pneumatiku KUS za KUS pří průrazu po dobu 5 let
+ zdarma práce při výměně průrazu (servis dostane práci zaplacenou výrobcem)
+ prodlouženou záruku na výrobní vady nad rámec zákona o 4 roky na 6 let
+ možnost pneumatiky vyzkoušet a vrátit po dobu 7 dní

Asi tušíte, co si zákazník vybere. Praxe dokazuje, že až 80 % zákazníku kupuje variantu 2. Proč? Má nulová rizika, za stejné peníze dostane více a cítí, že když bude v potížích, tak mu pneuservis pomůže.

Poučení: „Přicházet s novými službami navíc, cíleně ovlivňovat svůj lokální trh a vnímání zákazníků v době, kdy ještě ani necítíte potřebu měnit zaběhlý systém. Napřed pomáhej a pak prodávej nebo to má být naopak? Napřed prodávej a pak pomáhej? Hlavní je, že to u vás není jenom o prodeji, ale také nabízíte pomoc a poprodejní služby.“